۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۱۷

حجت الاسلام رئیسی در پاسخ مهر:

مسئولان امنیتی به‌ زودی گزارشی از بررسی حادثه 22 بهمن قم ارائه می‌کنند

مسئولان امنیتی به‌ زودی گزارشی از بررسی حادثه 22 بهمن قم ارائه می‌کنند

قم - خبرگزاری مهر: معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص برخورد با حادثه روز 22 بهمن قم گفت: به زودی گزارشی از سوی مسئولان امنیتی در این زمینه ارائه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه همایش نیم قرن حضور که روز پنج‌شنبه به منظور پاسداشت 50 سال تلاش علمی، فرهنگی و سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، در خصوص حوادثی که در روز 22 بهمن در حرم مطهر حضرت معصومه(س) رخ داده اظهار داشت: اقداماتی به منظور بررسی این موضوع از سوی مسئولان امنیتی صورت گرفته و قرار شد به زودی گزارشی در این زمینه به مردم ارائه شود.

وی اظهار داشت: در کشور اگر بخواهیم با محاصره اقتصادی و توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم و بتوانیم انتخاباتی خوب و با شکوهی برگزار کنیم، این امر وابسته به وحدت و همدلی مسئولان است.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: هر کس در جامعه سخنی بگوید و اقدامی کند که بوی اختلاف بدهد، بخواهد یا نخواهد، بداند یا نداند در جهت خواست دشمن حرکت کرده است.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه خواست رهبر معظم انقلاب، ایجاد وحدت در جامعه است، افزود: امروز آنچه که دشمنان را شاد می‌کند ایجاد اختلاف در بین دوستداران انقلاب و مردم است.

وی تصریح کرد: مسئله دوری از اختلاف یک مسئله استراتژی است و همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و همه مسئولان و مدیران باید به این موضوع مهم پایبند باشند چرا که ایجاد تفرقه از هیچکس پذیرفته نیست.

کد خبر 1815582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha